6 травня 2024 р.

БРОШУРА «МЕНТАЛЬНЕ ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ ПІД ЧАС ВІЙНИ: ПОРАДИ БАТЬКАМ ТА ОПІКУНАМ»


 

БРОШУРА «МЕНТАЛЬНЕ ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ ПІД ЧАС ВІЙНИ: ПОРАДИ БАТЬКАМ ТА ОПІКУНАМ»

Брошуру підготував ЮНІСЕФ в межах впровадження Всеукраїнської програми ментального здоров’я Ти як? за ініціативою Першої леді Олени Зеленської.

В ній розкриваються важливі питання про переживання дитиною стресу, панічної атаки, посттравматичного стресового розладу та депресії. Про те як діяти батькам та опікунам, на що звернути увагу, як допомогти і куди звернутись по допомогу.

Ось зміст брошури:

·                   Як допомогти дитині

·                   Що таке панічна атака, і як допомогти дитині під час неї

·                   Що треба знати про посттравматичний стресовий розлад

·                   Депресія та її симптоми

·                   Корисні вправи та ігри

·                   Куди звернутись по допомогу: контакти

Подивитись брошуру «Ментальне здоров’я дітей під час війни: поради батькам та опікунам»

Джерело: https://knowledge.org.ua/mentalne-zdorov-ja-ditej-pid-chas-vijni-poradi-batkam-ta-opikunam/

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.

  БРОШУРА «МЕНТАЛЬНЕ ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ ПІД ЧАС ВІЙНИ: ПОРАДИ БАТЬКАМ ТА ОПІКУНАМ» Брошуру підготував ЮНІСЕФ в межах впровадження Всеукраїнськ...