19 березня 2024 р.

ПОСІБНИК «ПІДТРИМКА МЕНТАЛЬНОГО ЗДОРОВ’Я В КРИЗОВІ ПЕРІОДИ»


 

ПОСІБНИК «ПІДТРИМКА МЕНТАЛЬНОГО ЗДОРОВ’Я В КРИЗОВІ ПЕРІОДИ»

Посібник «Підтримка ментального здоровʼя в кризові періоди» створений на основі серії тренінгів для працівників МБФ «Альянс громадського здоров’я» та працівників неурядових організацій.

Цей посібник стане додатковим ресурсом для підтримки ментального здоров’я та надасть практичні поради та стратегії, спрямовані на зменшення стресу, покращення емоційного добробуту, створення здорового робочого середовища в колективі.

У посібнику містяться:

- рекомендації щодо розпізнавання ознак вигорання, методи розвитку стійкості та техніки майндфулнес;

- інформація про важливість регулярних перерв, збалансованого харчування та фізичної активності;

- поради щодо створення підтримуючої культури в організації, яка сприяє відкритості та взаєморозумінню.

- практичні рекомендації для підтримки ментального здоров’я своїх команд для створення продуктивного та здорового робочого середовища.

Дивіться та завантажуйте тут

Джерело: https://knowledge.org.ua/posibnik-pidtrimka-mentalnogo-zdorov-ja-v-krizovi-periodi/

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.

  БРОШУРА «МЕНТАЛЬНЕ ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ ПІД ЧАС ВІЙНИ: ПОРАДИ БАТЬКАМ ТА ОПІКУНАМ» Брошуру підготував ЮНІСЕФ в межах впровадження Всеукраїнськ...