ЗДО

 


***********************************************************************************



План роботи практикуму

для практичних психологів ЗДО

«ФОРМУВАННЯ СТІЙКОСТІ ДО СТРЕСУ У ДОШКІЛЬНЯТ»

(23.09.2025 р)



Мета: ознайомити учасників з віковими ознаками протікання стресу у дошкільників; проаналізувати основні стратегії реагування дітей на стресову ситуацію; розкрити особливості формування стресостійкості у малюків;  підвищити професійну компетентність фахівців щодо застосування в роботі прийомів та технік для підвищення стресостійкості у дошкільнят.

 План роботи:

  1. Стрес у дошкільників: причини, симптоми, наслідки.
  2. Стратегії реагування дітей на стресові ситуації.
  3. Зниження стресу у малюків засобами арт-терапії.
  4. Практичний кейс: «Методи та прийоми формування стресостійкості у дошкільнят»

Виступаючі:

Оксана Жизномірська, доцент кафедри педагогіки і психології  та інклюзивної освіти, кандидат психологічних наук ТОКІППО

Світлана Ярмолицька, методист навчально-методичного центру психологічної служби і соціальної роботи ТОКІППО.

Зоряна Коротюк, в.о. завідувача навчально-методичного центру психологічної служби і соціальної роботи ТОКІППО.

Марія Гуменюк, практичний психолог ЗДО дитячий ясла-садок «Дивосвіт» с.Мишковичі Великоберезовицької селишної ради

Матеріали за покликанням тут



**********************************************************************************


План роботи нетворкінгу

для практичних психологів ЗДО

«КАЗКОТЕРАПІЯ ЯК ІНТЕГРОВАНИЙ НАПРЯМ ПРОФІЛАКТИКИ СТРАХІВ І ТРИВОЖНОСТІ У ДІТЕЙ 

ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ» 

(28.03.2025 р.)

Мета: ознайомити учасників з казкотерапією; проаналізувати принципи створення психокорекційної казки та основні прийоми казкотерапії в роботі практичного психолога з дошкільнятами; розкрити особливості використання методу казкотерапії для корекції та профілактики дитячих страхів і тривожності; підвищити професійну компетентність фахівця щодо технік застосування казкотерапії в роботі з дітьми дошкільного віку.

План роботи

  1. Казкотерапія – ефективний метод трансформації емоційних криз та станів дошкільників.
  2. Прийоми та форми казкотерапії. Особливості створення психокорекційних казок для профілактики страхів та тривожності у дітей дошкільного віку.
  3. Казка як психокорекційний інструмент практичного психолога з підтримки дітей в умовах війни. Створення власної життєвої історії. Методика В.Назаревич «Страхокульки та магічний ліс».
  4.  Практичний кейс:

«Використання казки у роботі з дошкільниками для формування емоційної стійкості та прийомів подолання страхів» (за програмою «Дерево сили»).

«Профілактика тривожності та страху експресивними методами мистецтва» (за програмою «Цілющий ліс: зрощуємо життєстійкість та базове почуття безпеки дітей»).

Виступаючі:

Віктор Кавецький, кандидат педагогічних наук, доцент, в.о.завідувача кафедри педагогіки і психології та інклюзивної освіти.

Лариса Свіргун, практичний психолог Тернопільського закладу дошкільної освіти «Ясла-садок» № 34.

Світлана Ярмолицька, методист навчально-методичного центру психологічної служби і соціальної роботи ТОКІППО.

Ірина Палій, практичний психолог ЗДО №3 «Світ гармонії» м.Кременець.

Наталія Решетуха, практичний психолог КДНЗ «Ясла-садок» «Країна дитинства» с.Великі Гаї Великогаївської сільської ради.

 Матеріали за покликанням тут



Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.