***********************************************************************************
План роботи практикуму
для практичних
психологів ЗДО
«ФОРМУВАННЯ СТІЙКОСТІ
ДО СТРЕСУ У ДОШКІЛЬНЯТ»
(23.09.2025 р)
Мета: ознайомити учасників з віковими ознаками
протікання стресу у дошкільників; проаналізувати основні стратегії реагування
дітей на стресову ситуацію; розкрити особливості
формування стресостійкості у малюків; підвищити професійну компетентність фахівців
щодо застосування в роботі прийомів та технік для підвищення
стресостійкості у дошкільнят.
План роботи:
- Стрес у дошкільників: причини, симптоми, наслідки.
- Стратегії реагування дітей на стресові ситуації.
- Зниження стресу у малюків засобами арт-терапії.
- Практичний кейс: «Методи та прийоми формування стресостійкості у дошкільнят»
Виступаючі:
Оксана Жизномірська, доцент кафедри педагогіки і
психології та інклюзивної освіти,
кандидат психологічних наук ТОКІППО
Світлана Ярмолицька, методист навчально-методичного
центру психологічної служби і соціальної роботи ТОКІППО.
Зоряна Коротюк, в.о. завідувача
навчально-методичного центру психологічної служби і соціальної роботи ТОКІППО.
Марія Гуменюк, практичний психолог ЗДО дитячий
ясла-садок «Дивосвіт» с.Мишковичі Великоберезовицької
селишної ради
**********************************************************************************
План роботи нетворкінгу
для практичних
психологів ЗДО
«КАЗКОТЕРАПІЯ ЯК ІНТЕГРОВАНИЙ НАПРЯМ ПРОФІЛАКТИКИ СТРАХІВ І ТРИВОЖНОСТІ У ДІТЕЙ
ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ»
(28.03.2025
р.)
Мета: ознайомити учасників з казкотерапією;
проаналізувати принципи створення психокорекційної казки та основні прийоми
казкотерапії в роботі практичного психолога з дошкільнятами; розкрити особливості використання методу
казкотерапії для корекції та профілактики дитячих страхів і тривожності;
підвищити професійну компетентність фахівця щодо технік застосування казкотерапії
в роботі з дітьми дошкільного віку.
План роботи
- Казкотерапія – ефективний метод трансформації емоційних криз та станів дошкільників.
- Прийоми та форми казкотерапії. Особливості створення психокорекційних казок для профілактики страхів та тривожності у дітей дошкільного віку.
- Казка як психокорекційний інструмент практичного психолога з підтримки дітей в умовах війни. Створення власної життєвої історії. Методика В.Назаревич «Страхокульки та магічний ліс».
- Практичний кейс:
«Використання казки у роботі з
дошкільниками для формування емоційної стійкості та прийомів подолання страхів»
(за програмою «Дерево сили»).
«Профілактика тривожності та страху експресивними
методами мистецтва» (за програмою «Цілющий ліс: зрощуємо життєстійкість та
базове почуття безпеки дітей»).
Виступаючі:
Віктор Кавецький, кандидат
педагогічних наук, доцент, в.о.завідувача кафедри педагогіки і психології та
інклюзивної освіти.
Лариса Свіргун, практичний
психолог Тернопільського закладу дошкільної освіти «Ясла-садок» № 34.
Світлана Ярмолицька, методист
навчально-методичного центру психологічної служби і соціальної роботи ТОКІППО.
Ірина Палій, практичний
психолог ЗДО №3 «Світ гармонії» м.Кременець.
Наталія Решетуха, практичний
психолог КДНЗ «Ясла-садок» «Країна дитинства» с.Великі Гаї Великогаївської
сільської ради.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.