19 жовтня 2020 р.

Правовий путівник

 

ПРАВОВИЙ БЛОКНОТ-ПУТІВНИК для учнів «МОЇ ПРАВА ЗАВЖДИ ЗІ МНОЮ»

 Кожна дитина, людина з народження має певні права та зобов’язання, що є своєрідним контрактом між особистістю і державою.

Цей блокнот допоможе більше дізнатися про свої права та навчить застосовувати ці знання на практиці. Його можна одночасно використовувати для особистих записів і для пошуку підказок, як захистити власні права у різних повсякденних ситуаціях.


Розділи путівника:

·   Я і освіта

·   Я і моя сім’я

·   Я і медична допомога

·   Я і робота

·   Я і мої документи

·   Я та поліція

·   Я і психоактивні речовини

·   Я у громадському просторі

·   Я і військовий обов’язок

·   Я і житло

 Подивитись та завантажити путівник

 Підготовлено МБФ «СНІД Фонд Схід-Захід» (AIDS Foundation East-West – AFEW-Україна) у рамках проекту «Права та здоров’я уразливих груп населення: заповнюючи прогалини», 2018 рік.

 Джерела: http://knowledge.org.ua/uk/pravovij-putivnik-moi-prava-zavzhdi-zi-mnoju/

http://knowledge.org.ua/wp-content/uploads/2020/10/My-rights-for-web_2019.pdf

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.

  В Україні запрацював сервіс «Take It Down», який допомагає зупинити поширення в інтернеті оголених і напівоголених фотографій та відео ос...