СОЦІАЛЬНА ТА
СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПІДТРИМКА СОЦІАЛЬНИМ ПЕДАГОГОМ ДІТЕЙ ТА ДОРОСЛИХ В
ЗАКЛАДІ ОСВІТИ
Сьогодні кожна
українська родина стикається з проблемами фізичного, психічного та ментального
здоров’я. Психологічна травма, спричинена стресовим чинником війни, часто може
призвести до когнітивних, поведінкових та соціально-емоційних проблем, особливо
у дітей, впливаючи на те, як вони навчаються, розвиваються та взаємодіють з
іншими. Поряд з цим зростає рівень насильства, злочинності, девіантної
поведінки, ризики торгівлі людьми, порушуються права особистості. Збільшилась
кількість дітей та дорослих, яким необхідний додатковий захист: внутрішньо
переміщені особи; родини, де загинули батьки чи інші родичі; сім’ї військових;
сім’ї, які повернулись з міграції, особливо з росії та тимчасово окупованих
територій.
Нестабільні умови
навчання, обмеженість способів організації навчально-пізнавальної діяльності, зниження
мотивації, нестабільний психоемоційний стан учнів та вчителів, їх
перевантаження, -
вимагає здійснення соціально-психологічного
супроводу учасників освітнього процесу, який спрямований на подолання
наслідків травми у дітей, збереження і зміцнення психічного здоров’я та надання
психосоціальної підтримки (ПЗПСП) відповідно до викликів, в тому числі налагодження
та відновлення
зв’язків з оточуючими людьми, підвищення життєстійкості осіб, сімей і громад, що
дозволяє їм повернутися до нормального життя після пережитої травми. Важливе
завдання для дорослих - створити для
здобувачів освіти середовище довіри, щоб після закінчення війни діти не
втратили довіри до світу, людей і самого майбутнього.
Продовження рекомендацій за покликанням :
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.