14 серпня 2020 р.

Збереження та зміцнення здоровя в ЗЗСО


«Нова українська школа: простір здоров’я.

Збереження та зміцнення здоров’я у закладах загальної середньої освіти»

 У публікації  представлені ключові напрацювання освітнього компоненту спільного проекту Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), Міністерства охорони здоров’я України (МОЗ) та  Міністерства освіти і науки України (МОН) «Неінфекційні захворювання: профілактика та  зміцнення здоров’я в  Україні», реалізованого Благодійним фондом «Здоров’я жінки і планування сім’ї» за підтримки Швейцарської Агенції розвитку і співробітництва.

Матеріали для освітян і медичних працівників закладів освіти розроблені українськими та міжнародними експертами та  апробовані на  базі пілотних закладів освіти України.

 Подивитись та завантажити Публікацію або за посиланням http://knowledge.org.ua/wp-content/uploads/2020/07/%D0%A0%D0%B5%D0%B7%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%B8-%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D0%B3%D0%BE-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%83.pdf

 Джерело: http://knowledge.org.ua/uk/buklet-zberezhennja-ta-zmicnennja-zdorov-ja-u-zakladah-serednoi-osviti/

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.

  В Україні запрацював сервіс «Take It Down», який допомагає зупинити поширення в інтернеті оголених і напівоголених фотографій та відео ос...