30 серпня 2020 р.

ЩО ВАРТО ЗНАТИ ПРО ЕЛЕКТРОННІ СИГАРЕТИ, СИСТЕМИ ДЛЯ НАГРІВАННЯ ТЮТЮНУ ТА КАЛЬЯНИ? БУКЛЕТ

 

БУКЛЕТ «ЕЛЕКТРОННІ СИГАРЕТИ, СИСТЕМИ ДЛЯ НАГРІВАННЯ ТЮТЮНУ ТА КАЛЬЯНИ: ЩО ВАРТО ЗНАТИ?»


Вплив альтернативних способів куріння на здоров’я не до кінця вивчений, тому багато медичних працівників недостатньо проінформовані про ризики, які приховуються за вживанням електронних сигарет чи кальянів.

Буклет містить інформацію про електронні сигарети, системи для нагрівання тютюну та кальяни, їх особливості, вплив на здоров’я, а також ризики, пов’язані із вживанням; надано рекомендації для медичних працівників щодо того, як говорити з пацієнтами про використання цих продуктів.

Буклет розроблений для медичних працівників в межах ініціативи, яку впроваджує громадська організація «Центр громадянського представництва «Життя» в рамках спільного проекту Міністерства охорони здоров’я України та Всесвітньої організації охорони здоров’я «Неінфекційні захворювання (НІЗ): профілактика та зміцнення здоров’я в Україні» за підтримки ДУ “Центр громадського здоров’я МОЗ України” та фінансової підтримки Швейцарської агенції розвитку та співробітництва.

 Матеріали підготували: Стойка О. О., Грузєва Т. С., Римаренко К. П.

Ознайомитися з публікацією та завантажити за посиланням http://stopsmoking.org.ua/wp-content/uploads/2019/06/Booklet_Novel_Products_Final.pdf

Джерело: http://knowledge.org.ua/uk/elektronni-sigareti-sistemi-dlja-nagrivannja-tjutjunu-ta-kaljani-shho-varto-znati/

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.

  В Україні запрацював сервіс «Take It Down», який допомагає зупинити поширення в інтернеті оголених і напівоголених фотографій та відео ос...