21 серпня 2020 р.

ПОСІБНИК «РЕПРОДУКТИВНЕ ЗДОРОВ’Я ТА ВІДПОВІДАЛЬНА ПОВЕДІНКА УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ»

 

ПОСІБНИК ДЛЯ ТРЕНЕРА «РЕПРОДУКТИВНЕ ЗДОРОВ’Я ТА ВІДПОВІДАЛЬНА ПОВЕДІНКА УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ»

 

У посібнику розміщений методичний матеріал для підготовки та проведення занять з питань здорового способу життя, статевого та репродуктивного здоров’я, формування усвідомленої та відповідальної поведінки, закладання основ відповідального батьківства. Інформація посібника призначена для самопідготовки та поглиблення знань освітян із означених тем. Наведені вправи можуть використовуватися під час проведення інтерактивних занять в рамках уроків з основ здоров’я, біології, правознавства, громадянської освіти, під час факультативних занять, гурткової та позакласної роботи, годин психолога.

Категорія учасників - підлітки та молодь віком 15-18 р. (учні 9-11 кл. ЗЗСО).

 Подивитись та Завантажити посібник 

 Посібник розроблений в рамках діяльності Благодійного фонду «Здоров’я жінки і планування сім’ї» за підтримки Міжнародної федерації планування сім’ї та видано за підтримки Інституту ЮНЕСКО з інформаційних технологій в освіті (ІІТО ЮНЕСКО). 

 Джерело:  http://knowledge.org.ua/uk/posibnik-dlja-trenera-reproduktivne-zdorov-ja-ta-vidpovidalna-povedinka-uchnivskoi-molodi-posibnik-dlja-trenera/

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.

  В Україні запрацював сервіс «Take It Down», який допомагає зупинити поширення в інтернеті оголених і напівоголених фотографій та відео ос...