16 серпня 2020 р.

ПОСІБНИК ДЛЯ ЗАНЯТЬ "ЗДОРОВ’Я МОЛОДІ ТА ЙОГО СКЛАДОВІ"

  ПОСІБНИК ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ЗАНЯТЬ "ЗДОРОВ’Я МОЛОДІ ТА ЙОГО СКЛАДОВІ"


Публікація містить методичні рекомендації щодо організації та проведення інтерактивних занять в рамках тем, що відповідають інтегрованим змістовним лініям, зазначеним у оновленій у 2017 році програмі предмету «Основи здоров’я» для учнів 8-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Посібник стане у нагоді освітянам в інтеграції інтерактивного, особистісно-орієнтованого навчання у їхні навчальні програми задля сприяння у емоційному, фізичному та духовному розвитку підлітків та молоді, їх позитивного самосприйняття та розвитку навичок ефективної комунікації, відповідального ставлення до здоров’я, в тому числі репродуктивного здоров’я, безпечної статевої поведінки, попередження насильства тощо.

Дана публікація доповнюється наочними матеріалами – плакатами, презентацією у форматі PowerPoint, для їх використання під час проведення окремих інтерактивних вправ, що увійшли до цього Посібника.

Подивитись та завантажити Завантажити посібник 

Видання здійснено Благодійним фондом «Здоров’я жінки і планування сім’ї» в рамках проекту «Формування базису для розширення усесторонньої статевої освіти в Україні» за підтримки Данської Асоціації Планування Сім’ї (DFPA).

Джерело: http://knowledge.org.ua/uk/posibnik-dlja-provedennja-interaktivnih-zanjat-zdorov-ja-molodi-ta-jogo-skladovi/

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.

  В Україні запрацював сервіс «Take It Down», який допомагає зупинити поширення в інтернеті оголених і напівоголених фотографій та відео ос...